Klachtenregelingen

De medewerkers van huisartsenpraktijk De Fonteijn streven er naar de dienstverlening aan alle patiënten zo goed en professioneel mogelijk te laten verlopen. Het kan echter altijd gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent.

Als u een klacht over onze huisartsenpraktijk heeft, willen wij dat graag van u horen. Op deze manier kunnen wij ook onze dienstverlening aan u en andere patiënten verbeteren!

Heeft u een klacht over één van de medewerkers, probeer dit dan eerst te bespreken met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u ontevreden over bent. Komt u er samen niet uit, vul dan het formulier in. Schroom niet, wij vinden het belangrijk om uw klacht te horen.

Ook partner, ouders en andere direct betrokkenen van een patiënt kunnen een klacht indienen.

Klachtenformulieren vindt u bij de balie of kunt u hieronder downloaden: klachtenformulier

U kunt het ingevulde formulier inleveren in de klachtenbus op de balie of opsturen naar:

Huisartsenpraktijk de Fonteijn, t.n.v. dhr G. Hoogland, Pr. Bernhardstraat 1, 4101 HV Culemborg

Binnen 3 dagen ontvangt u een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht als u heeft aangegeven dat u dit wenst. Wij willen graag samen met u kijken welke oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht om onze dienstverlening te verbeteren.

Bent u niet tevreden over de afhandeling of wilt u uw klacht liever niet met huisartsenpraktijk De Fonteijn bespreken? 

U kunt dan uw klacht doorgeven aan de , klachtenfunctionaris van SKGE , stichting klachten en geschillen eerstelijnszorg. tel. 088 0229190.

Het klachtenformulier kunt u downloaden op de website van de SKGE: www.skge.nl  Aan de balie is een folder over de SKGE te verkrijgen.